fredag 9 augusti 2024

Hårklämma med bokstavspärlor

Den här hårklämman för kattälskare gjorde jag igår och idag. Igår, 8 augusti, var Internationella kattdagen! 😻


Det är helt enkelt hårklämma med bokstavspärlor pålimmade. Man kan såklart välja vilka ord som helst. 


Jag köpte bokstavspärlorna i juni/juli och hårklämman igår (för 10 kr!) på Busfrö. 
Jag gjorde prickar med akrylfärg för att dölja klisterrester.

Jag använder: hårklämma, bokstavspärlor, klister, snabbtorkande droppar för nagellack, tandpetare, akrylfärg, papper


Limma på pärlor.


Droppa på snabbtorkande droppar för nagellack. Torka helt.


Måla prickar med akrylfärg och tandpetare. Torka helt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Flätad matta med lakan

S pana in denna snygga flätade matta jag gjort med lakan! 🤩🥳 Jag blev sjukt stolt! Den tog måååånga timmar att göra. Jag spenderade ca 12 ...